';

FitnessClub S4 / Mokotów, ul.Racjonalizacji 5

Cennik
KARNETY: Cena
OPEN 1 miesiąc 129 zł
OPEN 1 miesiąc STUDENT/UCZEŃ 79 zł
OPEN 1 miesiąc SENIOR 79 zł
OPEN 12 miesięcy 899 zł
WEJŚCIE JEDNORAZOWE 35 zł
OPŁATA CZŁONKOWSKA 0 zł
UMOWY BEZTERMINOWE: Cena
OPEN 89 zł
OPEN STUDENT/UCZEŃ 49 zł
OPEN SENIOR 49 zł

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Cross Training

To program treningu zarówno siłowego jak i kondycyjnego, który opiera się na wzroście najważniejszych zdolności siłowych a jego głównym założeniem jest poprawa ogólnej sprawności fizycznej: sprawności układu sercowo – naczyniowo – oddechowego; wytrzymałości siłowej; siły; gibkości; dynamiki; szybkości; koordynacji; zwinności; równowagi; celności/precyzji.

Treningi te nie są łatwe, jednak są to uniwersalne zestawy ćwiczeń, które wykonywać mogą wszyscy. Cross Training charakteryzuje się:

  • CIĄGŁĄ ZMIENNOŚCIĄ – możliwa dzięki wykorzystaniu w treningu ćwiczeń: aerobowych, gimnastycznych oraz podnoszenia ciężarów i rzutów.
  • WYSOKĄ INTENSYWNOŚCIĄ – taki trening jest wyzwaniem zarówno dla osoby początkującej, jak i dla zaawansowanego sportowca. Instruktor prowadzący dzięki doświadczeniu oraz stosowanym w treningu narzędziom, wszystkie ćwiczenia może dopasować do indywidualnych potrzeb, możliwości i poziomu sprawności fizycznej każdego uczestnika.
  • RUCHAMI FUNKCJONALNYMI – to podstawowe wzorce motoryczne, wykorzystywane każdego dnia, czyli naturalne ruchy, takie jak siadanie, wstawanie, podnoszenie, pchanie, przyciąganie, czy chodzenie.

Bardzo ważne jest również to, że w trakcie zajęć sami możemy wyznaczać sobie granice i modyfikować obciążenia, a tu możliwości są ogromne.

Czego możesz oczekiwać od zajęć cross training?

  • Dokładnego wyjaśnienia co będzie się działo podczas danego treningu;
  • Skutecznej rozgrzewki, przygotowującej do części głównej;
  • Wysokiej intensywności;
  • Ciągłej zmienności ćwiczeń;
  • Stałej kontroli poprawności wykonywanych ćwiczeń przez trenera;
  • Motywowania do coraz większego wysiłku, do tego, by się nie poddawać;
  • Po zakończonej części głównej wyciszenia i rozciągania.
Sporty walki
Image module

W powszechnym użyciu występują dwa pojęcia sztuki walki i sporty walki. Często są one mylone ze sobą lub używane zastępczo. Sztuki walki to dyscypliny, które stawiają na spokój i umiejętność zapanowania nad własnymi emocjami oraz odruchami. Swoim adeptom przekazują uniwersalne wartości, takie jak: szacunek, ideę samodoskonalenia, dyscyplinę, opanowanie oraz współpracę.

Sporty walki natomiast czerpią z filozofii sztuk walki jednak, nastawione są na zwyciężanie i osiągnięcie osobistego sukcesu. Ich celem jest skuteczna eliminacja przeciwnika – Zwycięstwo.

Na zajęciach sportów walki zapoznasz się więc z technikami walki związanymi z wybranym przez Ciebie sportem walki. Będziesz doskonalić należące do danej techniki pozycje i ciosy, rozwijać szybkość, zwinność i wytrzymałość, których każda z tych dyscyplin wymaga.

Zalecany własny sprzęt:

1. BJJ KIMONA: gi (kimono) do bjj/judo, na początku mogą być spodenki i koszulka
2. BJJ BEZ KIMON: spodenki + koszulka lub rashguard
3. ZAPASY/SUBMISSION: spodenki + koszulka lub rashguard
4. MMA: rękawice bokserskie, taśmy/bandaże na ręce, ochraniacz na krocze, wskazane ochraniacze na piszczele oraz rękawice mma.
5. BOKS: rękawice bokserskie, taśmy/bandaże na ręce, ochraniacz na krocze, ew. ochraniacz na głowę.
6. MUAY THAI: rękawice bokserskie, taśmy/bandaże na ręce, ochraniacz na krocze, ochraniacze na piszczele, ew. ochraniacz na głowę.

UWAGA – REKOMENDUJEMY POSIADANIE OCHRANIACZA NA ZĘBY NA WSZYSTKICH TRENINGACH, NIE TYLKO TRENINGACH BOKSU, BOKSU TAJSKIEGO I MMA!

Siłownia
Image module

Na siłowni możesz ćwiczyć samodzielnie lub pod okiem wykwalifikowanego trenera (trening personalny).  Każda siłownia jest wyposażona w maszyny do ćwiczeń, w sprzęt cardio, oraz w strefę wolnych ciężarów.

Maszyny dostępne na siłowni są zaprojektowane w taki sposób, by trening wykonywany przy ich użyciu był bezpieczny a jednocześnie efektywny. Jeśli jesteś początkującym użytkownikiem siłowni, to właśnie one będą dla Ciebie najlepsze, bo za ich pomocą nauczysz się prawidłowej postawy podczas wykonywania ćwiczeń oraz właściwych zakresów ruchów. Nie oznacza to jednak, że korzystają z nich wyłącznie początkujący. Dobrze rozpisany plan treningu wykonywanego przy użyciu różnorodnych maszyn zapewni Ci kompletny trening całego ciała.

Strefa maszyn cardio, to strefa ze sprzętem umożliwiającym intensywny trening wydolnościowy. Trening cardio wpływa na spalanie tkanki tłuszczowej, poprawę wydolności organizmu oraz regulację gospodarki hormonalnej. W zależności od intensywności i długości treningu osiągniesz różne cele treningowe.

Strefa wolnych ciężarów, to jedna z bardziej wymagających stref na siłowni. Tutaj możesz przeprowadzić bardzo zróżnicowany trening. Korzystając z wolnych obciążeń samodzielnie decydujesz w jakim zakresie wykonasz ruch i jaką przyjmiesz postawę, dlatego prawidłowe wykonanie treningu w tej strefie wymaga wiedzy i doświadczenia, lub wsparcia doświadczonej osoby -trenera obecnego na siłowni.

Czego możesz oczekiwać od trenera obecnego na siłowni?

  • Czuwa nad tym by nikt z ćwiczących nie popełniał poważnych błędów podczas wykonywanych ćwiczeń;
  • Jest dostępny, by w każdej chwili podpowiedzieć jak prawidłowo korzystać ze sprzętu dostępnego na siłowni;
  • Wytłumaczy Ci w jaki sposób przeprowadzić prawidłowo cały trening;
  • Podpowie, które z dostępnych na siłowni sprzętów pomogą osiągnąć twój indywidualny cel treningowy;
  • Na Twoją prośbę może stworzyć plan treningowy, który ułatwi Ci przeprowadzenie kompleksowego treningu.
Trening Personalny
Image module

TRENING PERSONALNY (ONE FOR ONE) 
Forma indywidualnych zajęć pod okiem specjalisty, która daje gwarancję realizacji celu jaki sobie postawiłeś. Wystarczy ,że określisz potrzeby dotyczące własnego wyglądu i formy fizycznej a trener przygotuje program treningowy oraz dietetyczny. Będzie czuwał nad jego realizacją i dopilnuje byś osiągnął co zamierzyłeś. Nie ma skuteczniejszego i szybszego sposobu realizacji Twojego celu niż trening personalny z trenerem S4.

JAK WYGLĄDA TRENING PERSONALNY? 
Trener przeprowadza treningi z klientem czuwając nad poprawnością i skutecznością wykonywanych ćwiczeń. Przed każdym spotkaniem z Klientem trener rozpisuje plan treningowy w taki sposób, aby ćwiczący uniknął monotonii. Trener dba też o to, żeby Klient przez cały czas był zmotywowany i pełen zapału do osiągnięcia swojej wymarzonej formy i wyglądu.

INDYWIDUALNY PROGRAM TRENINGOWY
Przeprowadzając rozmowę z klientem trener dobiera odpowiedni dla jego potrzeb i możliwości program treningowy – może być on realizowany w fitness klubie, na basenie lub w plenerze. Dla uzyskania szybszych efektów trener ustala indywidualną dietę i suplementację.

Czego możesz oczekiwać od trenera personalnego?

  • Trener osobisty dostosuje plan treningu do Twoich potrzeb i możliwości.
  • Zaproponuje optymalny plan treningowy i dietetyczny, w taki sposób, aby nie wkradła się w niego monotonia i nuda.
  • Czuwa nad prawidłową techniką i skutecznością wykonywanych ćwiczeń, a w razie potrzeby eliminuje błędy.
  • Odpowiada na Twoje pytania dotyczące ćwiczeń, odżywiania, spędzania czasu w sposób aktywny.
  • Motywuje do wysiłku i dba o bezpieczeństwo wykonywanych ćwiczeń.
  • Pomaga maksymalnie wykorzystać każdą minutę Twojego cennego czasu.
  • Sprawia, że aktywność fizyczna jest przyjemną formą spędzania wolnego czasu.
FAQ

Cena treningu jest ustalana indywidualnie dla każdego klienta, ponieważ każdy z naszych klientów ma odrębne potrzeby. Wymaga nieco innego podejścia ze strony trenera. Nasz trener przedstawia ofertę  po odbyciu szczegółowej konsultacji, dopiero wtedy jest w stanie określić jaki nakład pracy jest potrzebny, aby marzenia klienta o wymarzonej sylwetce przekuć w rzeczywistość.

Trener podczas konsultacji na podstawie uzyskanych od klienta informacji znajdzie najlepsze rozwiązanie treningowe i przedstawi ofertę, z której skorzystanie najszybciej doprowadzi do realizacji postawionego celu. Taka usługa jest bezpłatna.

Wystarczy przyjść do klubu i powiedzieć trenerowi ,że chce Pan/i odbyć konsultację. Jeżeli trener będzie wolny, to konsultacja odbędzie się od razu. Jeśli będzie miał klienta, to umówi się w innym dogodnym dla terminie. Innym sposobem jest wysłanie maila pod adres trening-personalny@fitnessclubs4.pl z prośbą o kontakt w sprawie konsultacji treningowej. W takim mailu należy podać również numer telefonu. Trener w krótkim czasie zadzwoni pod wskazany numer w celu umówienia terminu konsultacji.

Każdy trening jest inny, tak jak każdy z naszych klientów jest człowiekiem o różnych potrzebach, dlatego nie ma narzuconego czasu trwania zajęć. Jest to uzależnione od konkretnego planu treningowego, ułożonego indywidualnie. Waha się od 45 minut, do nawet półtorej godziny. Oczywiście ma to odzwierciedlenie w cenie treningu.

Za treningi personalne można płacić za pojedyncze lekcje jak i w formie przedpłaconego karnetu na konkretną ilość treningów. Koszt pojedynczego treningu kupionego w pakiecie na pewno będzie tańszy i jest to najlepsze rozwiązanie dla klientów decydujących się na dłuższą współpracę z trenerem.

Nasza firma oferuje dostęp do wszystkich klubów sieci, które znajdują się w każdej dzielnicy Warszawy. Nie ma znaczenia, w którym klubie dokonano zakupu. Trening może być realizowany w każdym z naszych klubów.

Wielu naszych klientów współpracując z trenerem kupuje treningi personalne w pakietach i np. w trakcie jego realizacji wyjeżdża na urlop. Dlatego nie wprowadzamy czasowych ograniczeń na realizację pakietów treningowych. W trosce o komfort naszych klientów, pakiety treningowe czekają w naszym systemie na realizację tak długo aż nie zostaną wykorzystane.

Trening personalny jest usługą dodatkową. Dlatego jest dodatkowo płatny dla każdego naszego klubowicza niezależnie od formy członkostwa w klubie.

Tak. Trener przychodząc na trening personalny jest do wyłącznej dyspozycji swojego klienta. Klient nie musi mieć obaw, że jego trener będzie odrywany od treningu z nim, przez któregoś z klubowiczów. W klubie zawsze jest trener, który ma dyżur instruktorski właśnie po to by być do dyspozycji pozostałych trenujących.

Treningi personalne można odbyć w godzinach otwarcia naszych klubów.

Sauna
Image module

Korzystanie z sauny wpływa pozytywnie na relaks oraz regenerację. Naprzemienne nagrzewanie i schładzanie ciała jest bardzo korzystne dla układu krwionośnego i wpływa pozytywnie na odporność organizmu.

W saunie skóra rozgrzewa się do ok. 40 stopni Celsjusza. Wydzielany pot ma zasadniczo za zadanie obronić organizm przed przegrzaniem. Zarazem wraz z nim z organizmu wydalane są toksyny i wszelkie zanieczyszczenia skóry. Po saunie skóra jest wyraźnie oczyszczona, lepiej ukrwiona (co nadaje jej ładny koloryt), bardziej gładka.

Sauna należy do znanych od wieków zabiegów fizjoterapeutycznych z wykorzystaniem ciepła. Jest przede wszystkim metodą profilaktyczną, czyli przeznaczoną dla osób zdrowych. Pomaga łagodzić wiele drobnych dolegliwości, a nawet uzupełnia leczenie konkretnych schorzeń, jednak przed skorzystaniem z jej dobrodziejstw warto skonsultować się z lekarzem.

Sauna po treningu jest dobrym sposobem na relaks i szybkie odzyskanie sił – wysoka temperatura rozluźnia ciało, łagodzi bóle mięśni i stawów. Błędem jest jednak wchodzenie do rozgrzanego pomieszczenia od razu po treningu. Zaraz po nim powinniśmy zastosować ćwiczenia schładzające (cool-down) oraz uzupełnić utracone płyny. W ten sposób nasz organizm odzyska równowagę, uspokoi się, odpocznie. Dopiero wtedy możemy we właściwy sposób skorzystać z dobrodziejstw sauny.

Zapraszamy:

Poniedziałek: 16:00 – 22:30
Wtorek: 16:00 – 22:30
Środa: 16:00 – 22:30
Czwartek: 16:00 – 22:30
Piątek: 16:00 – 22:30
Sobota: 11:00 – 16:00
Niedziela: nieczynne

REGULAMIN W KLUBACH FITNESSCLUB S4

Pobierz Regulamin Sieci Fitness Club S4: Regulamin_Klubu_S4

Pobierz Ogólne Warunki Umowy:  2018.06.05_OWU S4

REGULAMIN SAUNY W SIECI FITNESS CLUB S4

  • Sauna sucha jest przeznaczona dla osób nie posiadających przeciwwskazań zdrowotnych.
  • Osoby niepełnoletnie mogą przebywać w saunie wyłącznie pod opieką osób dorosłych.
  • Sauna jest czynna wyłącznie w godzinach otwarcia obiektu zgodnie z ustalonym harmonogramem zajęć.
  • Każdy użytkownik sauny przed wejściem powinien zapoznać się z regulaminem i przestrzegać jego postanowień.
  • Z sauny nie mogą korzystać osoby:
  • zachowujące się niestosownie, obelżywie i agresywnie w stosunku do innych pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających
  • cierpiące na zakaźne choroby skóry, posiadające otwarte skaleczenia, trudno gojące się rany, częste iniekcje dożylne na kończynach, mające trudności w oddychaniu i zaburzenia równowagi, chore na serce,
  • z nadciśnieniem, po udarach, z chorobami naczyń krwionośnych, chore na tarczycę, padaczkę (epilepsję)
  • kobiety w ciąży, kobiety w czasie menstruacji oraz małe dzieci ze względu na brak wykształcenia w organizmie ośrodka termoregulacji
  • Z sauny nie należy korzystać bezpośrednio po wysiłku fizycznym, na czczo lub po zbyt obfitym posiłku.
  • Za skutki zdrowotne przebywania w saunie, odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie osoba korzystająca z sauny.
  • Przed wejściem do sauny należy zdjąć obuwie oraz wszelką biżuterię (kolczyki, łańcuszki, zegarki itp.), okulary i szkła kontaktowe.
  • Do sauny wchodzimy po dokładnym umyciu całego ciała z użyciem mydła.
  • Wskazane jest korzystanie z sauny nago po owinięciu ciała w ręcznik lub szlafrok. Strój kąpielowy zatrzymuje pot i może spowodować podrażnienie skóry.
  • W saunie zabrania się: – biegania – hałasowania i głośnego prowadzenia rozmów – dotykania i manipulowania przy urządzeniach elektrycznych – wnoszenia jedzenia, napojów i wszelkich przedmiotów zbędnych – nieobyczajnego zachowania, bądź zachowania uznanego społecznie za nieprzyzwoite lub obraźliwe
  • Zaleca się korzystanie z sauny w towarzystwie innej osoby, co pozwoli na natychmiastową pomoc w przypadku złego samopoczucia.
  • Wszelkie problemy ze zdrowiem oraz pogorszenie samopoczucia należy niezwłocznie zgłaszać najbliższemu pracownikowi obsługi lub skorzystać z przycisku sygnalizacyjnego znajdującego się przy wyjściu z sauny.
  • Po pobycie w saunie nie zaleca się wysiłku fizycznego.
  • Po pobycie w saunie należy uzupełnić ubytek wody w organizmie, najlepiej wodą mineralną lub sokami owocowymi.
  • Osoby nie stosujące się do regulaminu mogą zostać wyproszone z sauny.
    Uwaga! Godziny dostępności sauny dla Klientów są różne w klubach i dostępne na stronie klubowej w sekcji „Sauna”.
FitnessClub S4

Racjonalizacji 5, Warszawa - Mokotów

Tel: 533 595 033

Zapraszamy:

Poniedziałek-piątek: 6.00-23.000
Sobota – niedziela: 08.00-19.00

Oferta:

Zajęcia cross, zajęcia sztuk walk, siłownia, sauna, strefa treningu funkcjonalnego, miejski parking ( bezpłatny).

PRACA W S4:  kariera@fitnessclubs4.pl

Informacja