';

FitnessClub S4 / Praga Północ, ul. Targowa 33a

Cennik
KARNETY: Cena
OPEN 1 miesiąc 129 zł
OPEN 1 miesiąc STUDENT/UCZEŃ 79 zł
OPEN 1 miesiąc SENIOR 79 zł
OPEN 12 miesięcy 899 zł
WEJŚCIE JEDNORAZOWE 35 zł
OPŁATA CZŁONKOWSKA 0 zł
UMOWY BEZTERMINOWE: Cena
OPEN 89 zł
OPEN STUDENT/UCZEŃ 49 zł
OPEN SENIOR 49 zł

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Fitness

Jest to forma zajęć grupowych skierowana do wszystkich bez względu na wiek czy kondycje fizyczną. Oferowane formy ruchu i zestawy ćwiczeń są przyjemne, ciekawe i często bardziej przypominają zabawę niż trening a jednocześnie mogą mieć działanie wspomagające w przypadku różnorodnych schorzeń związanych z siedzącym trybem życia.

W zależności od typu zajęć jakie wybierzesz możesz nie tylko spalić nadmiar tkanki tłuszczowej i wyrzeźbić sylwetkę, ale też wyciszyć się, odpocząć lub wręcz przeciwnie- wyzwolić energię.

W ofercie znajdziesz więc:

  1. zajęcia wzmacniające, które mają za zadanie poprawić twoją siłę i sprawność jednocześnie wpływając pozytywnie na wydolność organizmu;
  2. zajęcia prozdrowotne, podczas których wykonujesz ćwiczenia łagodzące i zapobiegające bólom pleców, ćwiczenia, które nie obciążają stawów i usuwają napięcia mięśniowe;
  3. zajęcia mentalne oraz relaksacyjne, które pomogą się zrelaksować i wyciszyć jednocześnie bardzo świadomie pracując z całym ciałem;
  4. zajęcia taneczne, podczas których mocno popracujesz nad wydolnością organizmu przy okazji świetnie bawiąc się przy muzyce;

Bez względu na wybraną formę zajęć nasza kadra instruktorów zadba o to, by twój udział w nich był bezpieczny, przyjemny i efektywny.

Czego możesz oczekiwać od instruktora fitness?

  • Każde zajęcia rozpocznie rozgrzewką (by przygotować Twój organizm do wysiłku) i zakończy krótkim stretchingiem oraz wyciszeniem (by uspokoić organizm po treningu);
  • Zmotywuje całą grupę do maksymalnego wysiłku;
  • Będzie czuwał nad poprawnością wykonywanych ćwiczeń;
  • Zadba o to by trening na sali fitness był świetną zabawą dla każdego uczestnika;
  • Urozmaici wykonywane ćwiczenia, by nie stały się one dla uczestników nudne;
  • Po zajęciach w wolnej chwili chętnie odpowie na Twoje pytania;
  • Jeśli jesteś na zajęciach po raz pierwszy i zgłosisz to do Niego, zwróci na Ciebie szczególną uwagę, by pomóc Ci w wykonaniu ćwiczeń.
FAQ

Dobrym wyborem będą zajęcia ABT, lub TBC (lub ich wersje +brzuch). Zajęcia te są nieskomplikowane, a duży nacisk kładziemy na poprawne wykonywanie ćwiczeń. Co do przygotowań to prosimy zabrać strój sportowy i zmienne obuwie. Napoje sportowe, lub wodę mamy w ofercie klubu w bardzo atrakcyjnych cenach, więc o to nie trzeba się martwić.

Idealnym wyborem będzie połączyć zajęcia “Sztangi”,  “Cellu Stop Interwał”, a także “FatBurn”. Taki zestaw daje gwarancję utraty tkanki tłuszczowej.

3-4 razy w tygodniu to optymalna ilość ćwiczeń. Ważna jest regularność i dostosowanie treningu do swoich możliwości. Czasem warto zacząć od dwóch treningów w tygodniu, aby po miesiącu rozruchu zwiększyć ilość zajęć.

Rutyna to najwięszy wróg sportu! Najlepszym wyborem, w tym przypadku będą zajęcia “Sztangi“, lub “Cellu Stop Interwał“. W tych pierwszych sami decydujemy o ciężarze sztangi, systematycznie możemy zwiększać jej ciężar, aby dostarczać ciału nowych bodźców. Z kolei zajęcia Cellu Stop Interwał są największym wyzwaniem dla kondycji spośród oferowanych przez nasz klub. Ćwiczenia o małej intensywności przeplatane są ćwiczeniami o dużej intensywności. Nie ma mowy o chwili odpoczynku.

Waga nie powinna być wyznacznikiem czy celem treningowym. Dużo bardziej wiarygodne jest mierzenie obwodów ciała. Proszę pamiętać, że tkanka mięśniowa jest około 3 razy cięższa niż tłuszcz. To tak jakby porównać objętość kilograma żelaza i kilograma pierza.

W naszym klubie zajmują się tym instruktorzy siłownii, którzy przeprowadzają  wywiad, by jak najlepiej dopasować dietę do trybu życia i treningu. Po szczegóły oferty zapraszamy do recepcji.

Nic bardziej mylnego! Sami decydujemy o wadze sztangi nakładając, lub zdejmując z niej talerze. Możliwy ciężar sztangi to od 3 kg do 30kg. Mitem jest, że takie zajęcia decydują o rozroście masy mięśniowej. Ćwiczenia z obciążeniem są koniecznie przy próbach utraty masy tłuszczowej. Właściwie dobrane ćwiczenia pod okiem instruktora powodują, że przy odchudzaniu, dzięki ćwiczeniom siłowym utrzymamy jędrne ciało przy jednoczesnej utracie wagi.

Każdy z naszych instruktorów to profesjonalista, więc radzimy przetestować ich wszystkich i przy wyborze zajęć po prostu kierować się swoimi sympatiami – proszę pamiętać, że trenera przede wszystkim trzeba lubić!

Będąc na cokolwiek chorym, należy bezsprzecznie skonsultować z lekarzem, czy można uprawiać, takie, a nie inne sporty. Pamiętaj, że instruktor to nie lekarz – nie ma możliwości zbadania Twojego stanu zdrowia.

Większość lekarzy rekomenduje zachowanie podobnej aktywności fizycznej jak przed ciążą – tj odradzają zwiększanie, jak i zmniejszanie aktywności fizycznej. W każdym wypadku jednak radzimy skonsultować się ze lekarzem prowadzącym ciążę.

Wszystkie opisy zajęć znajdują się na głównej stronie naszego klubu. Opis taki zawiera założenie zajęć, a nie ich dokładny opis, gdyż każdy trening jest inny. Zapobiega to rutynie i pozwala osiągnąć najlepsze efekty treningowe.

Nie ma potrzeby zapisywania się na zajęcia fitness. Karnet open daje dostęp do wszystkich zajęć bez zapisów.

Oczywiście, wystarczy zakupić karnet OPEN. Nie daje on jednak możliwości rezerwacji miejsca na zajęciach, o czym warto pamiętać.

Znaczy to, że zajęcia poprowadzi inny instruktor niż przewidziany jest w grafiku zajęć. Brak ulubionego instruktora, może być zawodem, ale prosimy o wyrozumiałość – instruktorzy są tylko ludźmi i czasem mają kontuzje, chorują, lub potrzebują dnia wolnego 🙂

Siłownia
Image module

Na siłowni możesz ćwiczyć samodzielnie lub pod okiem wykwalifikowanego trenera (trening personalny).  Każda siłownia jest wyposażona w maszyny do ćwiczeń, w sprzęt cardio, oraz w strefę wolnych ciężarów.

Maszyny dostępne na siłowni są zaprojektowane w taki sposób, by trening wykonywany przy ich użyciu był bezpieczny a jednocześnie efektywny. Jeśli jesteś początkującym użytkownikiem siłowni, to właśnie one będą dla Ciebie najlepsze, bo za ich pomocą nauczysz się prawidłowej postawy podczas wykonywania ćwiczeń oraz właściwych zakresów ruchów. Nie oznacza to jednak, że korzystają z nich wyłącznie początkujący. Dobrze rozpisany plan treningu wykonywanego przy użyciu różnorodnych maszyn zapewni Ci kompletny trening całego ciała.

Strefa maszyn cardio, to strefa ze sprzętem umożliwiającym intensywny trening wydolnościowy. Trening cardio wpływa na spalanie tkanki tłuszczowej, poprawę wydolności organizmu oraz regulację gospodarki hormonalnej. W zależności od intensywności i długości treningu osiągniesz różne cele treningowe.

Strefa wolnych ciężarów, to jedna z bardziej wymagających stref na siłowni. Tutaj możesz przeprowadzić bardzo zróżnicowany trening. Korzystając z wolnych obciążeń samodzielnie decydujesz w jakim zakresie wykonasz ruch i jaką przyjmiesz postawę, dlatego prawidłowe wykonanie treningu w tej strefie wymaga wiedzy i doświadczenia, lub wsparcia doświadczonej osoby -trenera obecnego na siłowni.

Czego możesz oczekiwać od trenera obecnego na siłowni?

  • Czuwa nad tym by nikt z ćwiczących nie popełniał poważnych błędów podczas wykonywanych ćwiczeń;
  • Jest dostępny, by w każdej chwili podpowiedzieć jak prawidłowo korzystać ze sprzętu dostępnego na siłowni;
  • Wytłumaczy Ci w jaki sposób przeprowadzić prawidłowo cały trening;
  • Podpowie, które z dostępnych na siłowni sprzętów pomogą osiągnąć twój indywidualny cel treningowy;
  • Na Twoją prośbę może stworzyć plan treningowy, który ułatwi Ci przeprowadzenie kompleksowego treningu.
Trening Personalny
Image module

TRENING PERSONALNY (ONE FOR ONE) 
Forma indywidualnych zajęć pod okiem specjalisty, która daje gwarancję realizacji celu jaki sobie postawiłeś. Wystarczy ,że określisz potrzeby dotyczące własnego wyglądu i formy fizycznej a trener przygotuje program treningowy oraz dietetyczny. Będzie czuwał nad jego realizacją i dopilnuje byś osiągnął co zamierzyłeś. Nie ma skuteczniejszego i szybszego sposobu realizacji Twojego celu niż trening personalny z trenerem S4.

JAK WYGLĄDA TRENING PERSONALNY? 
Trener przeprowadza treningi z klientem czuwając nad poprawnością i skutecznością wykonywanych ćwiczeń. Przed każdym spotkaniem z Klientem trener rozpisuje plan treningowy w taki sposób, aby ćwiczący uniknął monotonii. Trener dba też o to, żeby Klient przez cały czas był zmotywowany i pełen zapału do osiągnięcia swojej wymarzonej formy i wyglądu.

INDYWIDUALNY PROGRAM TRENINGOWY
Przeprowadzając rozmowę z klientem trener dobiera odpowiedni dla jego potrzeb i możliwości program treningowy – może być on realizowany w fitness klubie, na basenie lub w plenerze. Dla uzyskania szybszych efektów trener ustala indywidualną dietę i suplementację.

Czego możesz oczekiwać od trenera personalnego?

  • Trener osobisty dostosuje plan treningu do Twoich potrzeb i możliwości.
  • Zaproponuje optymalny plan treningowy i dietetyczny, w taki sposób, aby nie wkradła się w niego monotonia i nuda.
  • Czuwa nad prawidłową techniką i skutecznością wykonywanych ćwiczeń, a w razie potrzeby eliminuje błędy.
  • Odpowiada na Twoje pytania dotyczące ćwiczeń, odżywiania, spędzania czasu w sposób aktywny.
  • Motywuje do wysiłku i dba o bezpieczeństwo wykonywanych ćwiczeń.
  • Pomaga maksymalnie wykorzystać każdą minutę Twojego cennego czasu.
  • Sprawia, że aktywność fizyczna jest przyjemną formą spędzania wolnego czasu.
FAQ

Cena treningu jest ustalana indywidualnie dla każdego klienta, ponieważ każdy z naszych klientów ma odrębne potrzeby. Wymaga nieco innego podejścia ze strony trenera. Nasz trener przedstawia ofertę  po odbyciu szczegółowej konsultacji, dopiero wtedy jest w stanie określić jaki nakład pracy jest potrzebny, aby marzenia klienta o wymarzonej sylwetce przekuć w rzeczywistość.

Trener podczas konsultacji na podstawie uzyskanych od klienta informacji znajdzie najlepsze rozwiązanie treningowe i przedstawi ofertę, z której skorzystanie najszybciej doprowadzi do realizacji postawionego celu. Taka usługa jest bezpłatna.

Wystarczy przyjść do klubu i powiedzieć trenerowi ,że chce Pan/i odbyć konsultację. Jeżeli trener będzie wolny, to konsultacja odbędzie się od razu. Jeśli będzie miał klienta, to umówi się w innym dogodnym dla terminie. Innym sposobem jest wysłanie maila pod adres trening-personalny@fitnessclubs4.pl z prośbą o kontakt w sprawie konsultacji treningowej. W takim mailu należy podać również numer telefonu. Trener w krótkim czasie zadzwoni pod wskazany numer w celu umówienia terminu konsultacji.

Każdy trening jest inny, tak jak każdy z naszych klientów jest człowiekiem o różnych potrzebach, dlatego nie ma narzuconego czasu trwania zajęć. Jest to uzależnione od konkretnego planu treningowego, ułożonego indywidualnie. Waha się od 45 minut, do nawet półtorej godziny. Oczywiście ma to odzwierciedlenie w cenie treningu.

Za treningi personalne można płacić za pojedyncze lekcje jak i w formie przedpłaconego karnetu na konkretną ilość treningów. Koszt pojedynczego treningu kupionego w pakiecie na pewno będzie tańszy i jest to najlepsze rozwiązanie dla klientów decydujących się na dłuższą współpracę z trenerem.

Nasza firma oferuje dostęp do wszystkich klubów sieci, które znajdują się w każdej dzielnicy Warszawy. Nie ma znaczenia, w którym klubie dokonano zakupu. Trening może być realizowany w każdym z naszych klubów.

Wielu naszych klientów współpracując z trenerem kupuje treningi personalne w pakietach i np. w trakcie jego realizacji wyjeżdża na urlop. Dlatego nie wprowadzamy czasowych ograniczeń na realizację pakietów treningowych. W trosce o komfort naszych klientów, pakiety treningowe czekają w naszym systemie na realizację tak długo aż nie zostaną wykorzystane.

Trening personalny jest usługą dodatkową. Dlatego jest dodatkowo płatny dla każdego naszego klubowicza niezależnie od formy członkostwa w klubie.

Tak. Trener przychodząc na trening personalny jest do wyłącznej dyspozycji swojego klienta. Klient nie musi mieć obaw, że jego trener będzie odrywany od treningu z nim, przez któregoś z klubowiczów. W klubie zawsze jest trener, który ma dyżur instruktorski właśnie po to by być do dyspozycji pozostałych trenujących.

Treningi personalne można odbyć w godzinach otwarcia naszych klubów.

Sauna
Image module

Korzystanie z sauny wpływa pozytywnie na relaks oraz regenerację. Naprzemienne nagrzewanie i schładzanie ciała jest bardzo korzystne dla układu krwionośnego i wpływa pozytywnie na odporność organizmu.

W saunie skóra rozgrzewa się do ok. 40 stopni Celsjusza. Wydzielany pot ma zasadniczo za zadanie obronić organizm przed przegrzaniem. Zarazem wraz z nim z organizmu wydalane są toksyny i wszelkie zanieczyszczenia skóry. Po saunie skóra jest wyraźnie oczyszczona, lepiej ukrwiona (co nadaje jej ładny koloryt), bardziej gładka.

Sauna należy do znanych od wieków zabiegów fizjoterapeutycznych z wykorzystaniem ciepła. Jest przede wszystkim metodą profilaktyczną, czyli przeznaczoną dla osób zdrowych. Pomaga łagodzić wiele drobnych dolegliwości, a nawet uzupełnia leczenie konkretnych schorzeń, jednak przed skorzystaniem z jej dobrodziejstw warto skonsultować się z lekarzem.

Sauna po treningu jest dobrym sposobem na relaks i szybkie odzyskanie sił – wysoka temperatura rozluźnia ciało, łagodzi bóle mięśni i stawów. Błędem jest jednak wchodzenie do rozgrzanego pomieszczenia od razu po treningu. Zaraz po nim powinniśmy zastosować ćwiczenia schładzające (cool-down) oraz uzupełnić utracone płyny. W ten sposób nasz organizm odzyska równowagę, uspokoi się, odpocznie. Dopiero wtedy możemy we właściwy sposób skorzystać z dobrodziejstw sauny.

Zapraszamy:

Poniedziałek: 07:00 – 22:00
Wtorek: 15:00 – 22:00
Środa: 07:00 – 22:00
Czwartek: 15:00 – 22:00
Piątek: 15:00 – 22:00
Sobota: 10:00 – 19:00
Niedziela: 14:00 – 19:00

REGULAMIN W KLUBACH FITNESSCLUB S4

Pobierz Regulamin Sieci Fitness Club S4:  Regulamin_Klubu_S4

Pobierz Ogólne Warunki Umowy:  2018.06.05_OWU S4

REGULAMIN SAUNY W SIECI FITNESS CLUB S4

  • Sauna sucha jest przeznaczona dla osób nie posiadających przeciwwskazań zdrowotnych.
  • Osoby niepełnoletnie mogą przebywać w saunie wyłącznie pod opieką osób dorosłych.
  • Sauna jest czynna wyłącznie w godzinach otwarcia obiektu zgodnie z ustalonym harmonogramem zajęć.
  • Każdy użytkownik sauny przed wejściem powinien zapoznać się z regulaminem i przestrzegać jego postanowień.
  • Z sauny nie mogą korzystać osoby:
  • zachowujące się niestosownie, obelżywie i agresywnie w stosunku do innych pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających
  • cierpiące na zakaźne choroby skóry, posiadające otwarte skaleczenia, trudno gojące się rany, częste iniekcje dożylne na kończynach, mające trudności w oddychaniu i zaburzenia równowagi, chore na serce,
  • z nadciśnieniem, po udarach, z chorobami naczyń krwionośnych, chore na tarczycę, padaczkę (epilepsję)
  • kobiety w ciąży, kobiety w czasie menstruacji oraz małe dzieci ze względu na brak wykształcenia w organizmie ośrodka termoregulacji
  • Z sauny nie należy korzystać bezpośrednio po wysiłku fizycznym, na czczo lub po zbyt obfitym posiłku.
  • Za skutki zdrowotne przebywania w saunie, odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie osoba korzystająca z sauny.
  • Przed wejściem do sauny należy zdjąć obuwie oraz wszelką biżuterię (kolczyki, łańcuszki, zegarki itp.), okulary i szkła kontaktowe.
  • Do sauny wchodzimy po dokładnym umyciu całego ciała z użyciem mydła.
  • Wskazane jest korzystanie z sauny nago po owinięciu ciała w ręcznik lub szlafrok. Strój kąpielowy zatrzymuje pot i może spowodować podrażnienie skóry.
  • W saunie zabrania się: – biegania – hałasowania i głośnego prowadzenia rozmów – dotykania i manipulowania przy urządzeniach elektrycznych – wnoszenia jedzenia, napojów i wszelkich przedmiotów zbędnych – nieobyczajnego zachowania, bądź zachowania uznanego społecznie za nieprzyzwoite lub obraźliwe
  • Zaleca się korzystanie z sauny w towarzystwie innej osoby, co pozwoli na natychmiastową pomoc w przypadku złego samopoczucia.
  • Wszelkie problemy ze zdrowiem oraz pogorszenie samopoczucia należy niezwłocznie zgłaszać najbliższemu pracownikowi obsługi lub skorzystać z przycisku sygnalizacyjnego znajdującego się przy wyjściu z sauny.
  • Po pobycie w saunie nie zaleca się wysiłku fizycznego.
  • Po pobycie w saunie należy uzupełnić ubytek wody w organizmie, najlepiej wodą mineralną lub sokami owocowymi.
  • Osoby nie stosujące się do regulaminu mogą zostać wyproszone z sauny.
    Uwaga! Godziny dostępności sauny dla Klientów są różne w klubach i dostępne na stronie klubowej w sekcji „Sauna”.
FitnessClub S4

ul. Targowa 33a, Warszawa - Praga Północ

Tel: 533 745 665

Zapraszamy:

poniedziałek-piątek: 6.00-22.00
sobota: 08.00-19.00
niedziela: 09.00-19.00

Oferta
zajęcia fitness, siłownia, sauna, strefa treningu funkcjonalnego, miejski parking ( płatny).

PRACA W S4:  kariera@fitnessclubs4.pl

Informacja